پیشنهادهای ارزشی چگونه تبلیغ ، فروش و تحویل داده می شوند؟

پورتال آموزشی ترفند دستگاه های دیجیتال

پیشنهادهای ارزشی چگونه تبلیغ ، فروش و تحویل داده می شوند؟

۲۹ بازديد

در اینجا یک بلوک ساختمانی وجود دارد که در حال تحت فشار قرار گرفتن زیاد است ، زیرا کانال ها پس از همه گیری تغییر مکان می دهند.

با این وجود ، قراردادهای زیر در صنعت همچنان بر نحوه دسترسی آژانس ها به مشتریان خود حاکم هستند:

رویدادها و شبکه های تجاری: کنفرانس ها و رویدادهای صنعتی عادی برای ارتقا and و ملاقات با مشتریان بالقوه ، تقویت روابط و مطالعه رقابت بود. با گذشت زمان ، برخی از آژانس ها روند کار را به دست گرفتند ، بنابراین آنها سازماندهی رویدادهای صنعت را آغاز کردند. در مقابل ، دیگران با سایر ذینفعان مهم (مارک ها یا ناشران) میزبان چنین فعالیت هایی بودند. در زمان فعلی ، جابجایی به سمت آنلاین ، اجلاس های مجازی بیشتر محتمل است.
سئو: چرا در خط مشی آنچه شما تبلیغ می کنید ، چرا کار با کیفیت خود را با انجام آن برای خودتان هم به نمایش نمی گذارید؟ به آژانس منطقه ای فکر کنید که کلمات کلیدی مانند "SEO Chicago" یا "SEO Ontario" را هدف قرار داده و نتایج را به عنوان اثبات ارائه می دهد.
مراجعه ها و توصیه ها: دهان به دهان یکی از کانال های قدرتمند باقی می ماند ، عمدتا اگر یک عمودی خاص را هدف قرار دهید. یا اگر می خواهید وارد بخش جدیدی از بازار شوید.
پوشش رسانه ای: چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما برخی از آژانس ها گزارش ها و مطالعاتی را تولید می کنند که در رسانه های ملی یا نشریات صنعت پوشش داده می شود.
ابزارهای رایگان اکتشاف داده: کانال نه چندان مکرر دیگری که به عنوان تمایز دهنده عمل می کند ، استفاده از ابزارهای اختصاصی برای کمک به مشتریان بالقوه و ارائه تخصص و نتایج است. به عنوان مثال ، Upswing’s Visibility Report ابزاری رایگان برای مارک ها برای ارزیابی قابلیت مشاهده آنلاین خود بر اساس عملکرد جستجو است.
گردآورنده پرداخت به ازای سرب: تجمع نمایندگی های دیجیتال مانند Clutch یا Upcity ، انجمن های حرفه ای و حتی اتاق های بازرگانی می توانند از نظر خرید ، تخصصی و هدفمند بودن عمل کنند.
محتوای آموزشی: اعم از مشاوره عمومی بازاریابی در وبلاگ یا ارسال مهمان ، اعم از پادکست یا وبینار ، آژانس ها دانش زیادی دارند که از آنها برای ایجاد اعتماد به پیشنهاد خاص خود استفاده می کنند. یک مورد جذاب وقتی است که رهبران آژانس فیلم های آموزشی ایجاد می کنند یا حتی http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html ، با دانشگاه ارتباط برقرار می کنند و مطالعات دیجیتالی ایجاد می کنند.
بسته به بخشهای مشتری هدف ، کانالها متفاوت خواهند بود و براساس آنها اولویت بندی می شوند:

Digital Nexa از محتوای آموزشی در قالب مجموعه وبینارهای خود استفاده می کند: نمایش رشد دیجیتال ، برای ارائه دانش عمومی بازاریابی یا پاسخ به سوالات مشتری. Builtvisible منابع ایجاد می کند و یک وبلاگ فعال را پشتیبانی می کند تا به مشتریان و مشتریان بالقوه خود کمک کند تا درک کنند چه خدماتی نیاز دارند.

از طرف دیگر ، ویرایش معمولاً رویداد SearchLeeds را سازماندهی می کند ، در حالی که Upswing Power Session ها را به عنوان نوعی مالکیت کانال و ایجاد آگهی های تجاری ایجاد می کند.

آژانس چگونه از طریق سفر (خرید ، عملیات ، نگهداری) با مشتری ارتباط برقرار می کند؟

این سوال غیر از کانالهایی که به تملک و توسعه نام تجاری تمرکز دارند ، شامل مدیریت و نگهداری مشتری می شود: نحوه ارتباط مشتری و موارد خاص یک آژانس.

یکی از جنبه های مهم از این دیدگاه داشتن مدیران حساب شخصی و امکان بررسی مداوم وضعیت کمپین خود با یک نقطه تماس واحد است. این یکی از مواردی است که باعث انعقاد قرارداد می شود.

مورد دیگر در حال گزارش دادن است: انجام آن کافی نیست ، باید نتایج را ارائه دهید و درمورد مسائل شفاف باشید. به همین دلیل یک الگوی جالب در تجزیه و تحلیل آژانس های جستجوگر SEO ، بررسی مواردی است که به سیستم عامل های گزارش خود سرویس دسترسی دارند تا شفافیت کامل و نیمه اتوماسیون فرآیند فراهم شود. این یک روش جدید برای انجام گزارش ماهانه است ، که اعتماد بیشتری به رابطه و ابزارها را نیز القا می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.